Friday, July 2, 2010

....Madula ako sang Makahidali.

Sa Tanan ko nga ka Batch... Madula ako sang makahidali (Lang Gid!). Ging hatagan ako ni Madam (BOSS) ka obligasyon.. e deploy ako bilang isa ka PFO o Philippine Fisheries Observer onboard sa isa ka pribado nga Purse Siener sa GenSan.

Tani mapuli na ako sa July 3.. Bwas na tani! May ticket na gani ako.. Roundtrip pa! ... nag inum lng ko tubig mga 2 minutes. Nag huni akun CP... Robin Report ka sa Office --- hambal ni Madam.

Pagpuli ko sa Barko, wla na ako makatulog sang maayo.. Ndi ku makapuli sa July 3. E deploy na ako sa GenSan sa July 5 asta August 13... 40 days naman ang hulat ko para makapuli sa Banate, kag makita c Mega...ko!

Palihog lng bisita permi sang BLOG ta.... Pero mabalik man ako!

2 comments:

  1. mu na ky nag-inom kpa b tubig..tani gn agwanta mu nlng uhaw mu...hehe..cge argus..we and ur mega will surely miss you

    ReplyDelete
  2. indi gid ambi mapung-gan ang ka uhaw ko, kundi...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...